Home.

Då var man hemma igen. Vart har tiden tagit vägen?
Har aldrig varit såhär trist att komma hem faktiskt. Urk. Får ta och boka höst och vårresa så jag har nåt att se fram emot.

Ska ge er en rejäl uppdatering om mina 3 underbara veckor på Cuba när jag orkar, just nu är jag väldigt trött. Blev utgång igår med Elin och Emma, eftersom dom båda var hemma och hälsade på. Å som vanligt när jag och Emma festar blir det liiite för mkt. Idag hade jag varit väldigt glad om vi hade skippat vår shot-kanna bland annat. Yäk. Haha. Men kul hade vi iaf.

Några timmar kvar innan det är dags att jobba. Var ett tag sen sist. Å nu kör jag igång med ett dygnspass direkt, varför mjukstarta?

Vi hörs när vi hörs. Nu ska jag äta upp min sjukt goda grova macka med falukorv. Haha.

Kommentarer
Skrivet av: Elin

Tack för igår darling, en festlig tisdagskväll blev det med segdruckna "isglassar" å shotkannor som var slut på en kvart.... haha å underhållning i världsklass, inte varje dag man får ta bild med en nydelig, norsk körgosse, gaaaah! Hoppas det går bra på jobbet! Puss

2009-04-08 @ 20:39:21
Skrivet av: LinnéaK

Tack själv bäjb! Det var jätte roligt att hänga med er! :D

haha. ja den där kannan tog slut lite väl fort, kanske berodde det på att vi bytte ut shotglasen mot dricksglas? :D haha

tusen tack för attdu körde hem mig oxå! phu!!!

får ses snart igen darling!

puss!

2009-04-08 @ 20:45:31
URL: http://liinneak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback