Helgen.

God morgon folks. Det blev en betydligt hårdare och roligare helg än jag tänkt mig faktiskt. Det där med att vila upp mig och ta igen mina missade sovtimmar gick väl sådär. En annan gång kanske?

I fredags var det bara tänkt att jag, Danne och Gurra skulle grilla lite osv. Men det blev party istället. Kom folk som jag inte träffat på länge vilket var riktigt skoj.
Igår satt vi i solen på M&H och drack öl. Riktigt varmt och skönt. Sen gick vi vidare och åkte sedan in till Götet. Där träffade vi Matte, Tobbe, Johan och Linus. Fick äntligen snackat lite med Linus, var som sagt väldigt länge sen.
Han hade nog lätt den mest otippade reaktionen när jag berättade att jag och Stefan gjort slut.. 'Det var fan på tiden alltså!' HAHAHA! För rolig! Jag gillar ärliga människor :)

Nä. Ska börja jobba om två timmar. Dags att piggna till kanske? Vore inte så dumt..
Ha en bra lördag och festa lite åt mig med idag är ni snälla..
Wiho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback