Bra Mia!



Läste precis Mias blogg. Hon hade sett reklamen för Gina Tricot.. Tjejen i reklamen hade på sig en snygg klänning som Mia ville ha, sen undrade hon även om man kunde köpa kroppen för 299 spänn. Det hade ju inte varit dumt alls.
Då kom jag på den otroligt bra idén om att jag och Mia kan öppna en sån affär. Där vi säljer snygga kroppar åt folk.. Hade ju gått hur bra som helst! Men det bästa med den idén var ändå att vi, jag och Mia, skulle få personalrabatt! GRYMT ju.
Så nu ska jag sätta mig en stund och fundera på hur jag ska kunna göra detta möjligt........

(Om min ypperliga affärsidé av nån konstig anledning nu skulle skita sig får jag hoppas att Polenresan ger lyckat resultat istället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback