Aj mitt knä..

Frida behövde hjälp med att köra ut ifrån fickparkeringen igår. Jag hoppade ut ur bilen och ställde mig mellan vår bil och den som stod parkerad bakom. Hon backade lite och jag vinkade åt henne att hon kunde backa lite till. Hon missuppfattade min vink och trodde det var gott om plats kvar. Plötsligt känner jag hur jag sitter fast mellan bilarna. AJ! Jag pep för att det gjorde så sjukt ont samtidigt som jag skrattade för jag tänkte på hur roligt det måste sett ut; jag fastklämd mellan två bilar.. Jag bankade på bakrutan så att Frida skulle skynda sig att köra fram, men hon hade inte fattat att jag satt fast så hon tog god tid på sig innan hon körde fram och jag kunde komma loss. Usch. Nästa gång ska jag stå vid sidan om bilarna, mellan var verkligen ingen bra idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback