Vart tar veckorna vägen?

Har kommit på att jag konstaterar hur fort veckorna gått så fort det är måndag. Kanske ska sluta med det och inse att det faktiskt är denna takten och tempot som veckorna har.
Idag försov jag mig. Fick ett samtal nu, 8.15, en knapp timma försenad. Aj aj . Får gå för denna gången.
Så, vad händer idag? Ska äntligen köpa mitt mkt efterlängtade smink. Ska bl.a åka till H&M och MakeUpStore efter lunch sen. Ska bli riktigt underbart att äntligen kunna sminka sig som man vill igen.
Ikväll är det kurs, mer om det senare. Antar att vi hörs sen! Ha en bra måndag.



Ps. Mia, ser att du varit inne.. Betyder att du har internet.. Ohlala. När ska vi lyckas timea tiden och vara inne samtidigt så jag får prata med dig?

Kommentarer
Skrivet av: Jenna

Hej, besök gärna min blogg och denna inlägg.

Bli medlem på gratismakeup och få gratis presentkort på KICKS!



http://jennash.blogg.se/2008/september/bli-medlem-gratis-smink.html#comment



Ha det bra. :)

2008-09-22 @ 08:46:53
URL: http://jennash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback