Natty.

Varför skriver jag alltid natti med Y? Hmm.
Jag och Emma har precis roat oss med att testa en massa spel som MSN erbjuder. Sånt kan man roa sig med när man inte har något vettigare för sig. Finns alltid nåt att göra. Förut, när jag även då hade rätt tråkigt, kom jag på att nån gång ska jag öppna en orgelfabrik på Tjörn. Den ska heta 'Tjörns organ' , himla kul man kan ha ibland alltså.
Ska nog ta med min enorma humor och krypa ner i min goa säng som för en gång skull är bäddad med överkast. Blev jätte fint Lena, du får komma hit nån dag och inspektera! :)
Nä, sängen väntar som sagt. Hörs imon.
Sov gott alla!


Kommentarer
Skrivet av: Evy

Kul att det blev bra kommer oanmäld en dag

2008-09-26 @ 08:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback