Mättat shoppinghungern lite!

Phu. Underbart att ha fått inhandlat lite nytt. Blev en hel del smink, en stjal och ett par svarta jeans. Längsta tiden spenderades på KICKS. Måste säga att det var längesen jag blev bemött så bra och fick så bra och personlig service som där! KICKS, Allum. Kollade efter en mascara, tänkte ju prova den jag blev tipsad av utav Clara, L'Oréal Double Extension Beauty Tubes, så jag plockade på mig en sån först. Sen ville jag ha en ny foundation och fick prova I.D's miniral foundation. Blev sminkad och tipsad utav expediten. Shit säger jag bara. Vilken sjukt bra och underbar foundation. Går inte att jämföra med något annat! Men, eftersom jag inte fått lön ännu och eftersom jag hade en väldigt begränsad budget idag fick jag välja vilket jag skulle köpa. Så det fick bli foundationen & tillhörande borste. Skitdyrt men lätt värt pengarna! Sen var hon som jobbade så otroligt sjysst så jag fick en Estee Lauder prov-mascara. Huur snällt som helst. Inte nog med det så fick jag en ansiktskräm ifrån Chanel och två prov-parfymer. Så jag känner verkligen att det är ett ställe jag absolut kommer besöka igen. Skönt när man får hjälp och blir bemött så väl!
Nu ska jag göra mig iordning. Kuuul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback