Kärleksförklaring?

Stefan visade precis en bild å sa 'minns du att jag sagt att du är lik en dinosaurie ibland?' .. Inget jag minns. Så visade han en bild på dinosaurien han snackade om och sa, 'titta, det är jätte likt'.. Hmm. Jag undrade såklart hur länge han tyckt det och får som svar på den frågan; 'några år'.. What? Två frågor. Ett; Vad säger man då? Tack eller hm? Två; Om nu Stefan tycker jag är så väldigt lik varelsen på bilden, hur kommer det sig att han ens ville bli min från början? hm. Taskig smak?
Det får avsluta dagen. Ska försöka smälta detta. Sen måste jag sova sjukt mkt nu, lär ju behöva en massa timmar skönhetssömn om jag är lik dendär.. ajajaj.
God natt.

Kommentarer
Skrivet av: stefan

det är sättet ;D och lite utseende;P

2008-09-20 @ 22:42:16
Skrivet av: pilli

stefan, din gamle romantiker. och vadå sättet - känner du varelsen eller? det finns bara ett ord för att fixa till det här. blingbling.

2008-09-21 @ 20:04:10
Skrivet av: LinnéaK

Du tog orden ur munnen på mig ;) Vet ju att han ska åka danmarksbåten nästa vecka så han får allt gottgöra sig ;)

2008-09-21 @ 20:25:59
URL: http://liinneak.blogg.se/
Skrivet av: Therese

HAHAHA, gulliga ni ÄR!

saknar er så in i sörens! PUSS er dotteri

2008-09-24 @ 02:15:54
Skrivet av: LinnéaK

saknar dig med.. SÅÅÅÅÅÅÅ mycket!!!!

kungälv är tommare och dödare än någonsin!

2008-09-24 @ 08:11:26
URL: http://liinneak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback