Freeeedag.

God morgon. Phu vad trött jag är idag. Men jag tog en sovmorgon till 8 idag. ;O ..
Har suttit och kollat lite på idolsighten. Är beroende. Det var grymt att kolla i forumet. Fanns inte ett enda inlägg där det inte stod att det var fel att Alex fick åka hem. Grymt. Hoppas dom tar till sig det och att han blir årets wildcard. Jag tror lätt att han blir det. Nästan säker! På måndag vet vi.. Vad tror ni?
SÅ, vad händer idag? Tänkte försöka komma iordning här hemma lite. Lite ärenden som ska göras oxå.. Hoppas på att vädret kan bli lite skönare bara..
Får se vad jag hittar på ivkäll, det är ju trots allt fredag, wiho.
Ha det bra!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

så det finns en plats kvar? goodie.

2008-09-26 @ 09:36:53
Skrivet av: LinnéaK

Inte säker men så har det varit alla andra år så jag förmodar å HOPPAS verkligen att det är så i år igen! :) Spännande värre..

2008-09-26 @ 09:37:56
URL: http://liinneak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback