Försvunnen?

Hey hoes!
Har suttit här i fem minuter nu utan att ha kommit på ett enda ord att skriva.. Kallas man oinspirerad då?
Gårdagen var minst sagt händelserik. Körde ner Daniel, Johan och Stefan till stan efter att vi letat efter D&Js kompis som var spårlöst försvunnen. 'Har ni sett Lost nån gång? .. På den nivån är det' berättade Johan när jag träffade dom utanför. Kan nog inte riktigt hålla med eftersom den försvunna kompisen befann sig sovandes i sin egen trappuppgång, så så dramatiskt var det nog inte. Hoho.
Hälsade på Frida ett tag för att vänta in Stefan. Stefan som varken hade mobil eller nycklar med sig ut. Jag ringde Daniel och skulle bara säga till Stefan att han skulle gå till Frida när han ville åka hem. Då var det Stefan som var försvunnen. Ingen visste vart han var och alla sa att han gått hem. Jag åkte såklart hem för att kolla om Stefan var där. Ingen där. Åkte runt och kollade och han var helt borta. Såklart man blev orolig och hann tänka en miljard tankar. Frida hängde med mig för att leta och efter en bits körande kom han och Adde gåendes. Dom hade varit på fest. Dom hade tydligen sagt till Daniel och Johan vart dom skulle men dom hörde väl inte det.
Veligt värre. Haha. Men skönt att det inte hänt nåt iaf!
Jeje. Allt för nu.
Hörs.

Kommentarer
Skrivet av: pilli

lost. haha.

2008-09-28 @ 22:34:29
Skrivet av: pilli

johan ringde tom mig för att berätta att david hade varit borta. hände nog inte så mycket annat kul kanske.

2008-09-28 @ 22:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback