Du hade aldrig klarat dig själv din looser!

Var ju fyllechaffis igår. Ställde klockan på 2 och ville inget hellre än att ligga kvar och sova. Men har man lovat så har man. På Stenaterminalen stod Stefan mfl och väntade. Stefan somnade rätt snabbt i bilen och märkte inte ens att vi lyckades få med oss två liftare. Först kom en kille gående ute i skogen. Han åkte med 10 meter, sen hittade han bilen han skulle åka med. Den andra killen stod och liftade i Ytterby. Han vet inte hur han namnat där eftersom han varit på firmafest i Mölndal. Härligt? .. Han kom en liten bit närmare sitt mål iaf. Dagens goda gärning.
Idag känns det nästan som om det var jag som söp igår. Mår illa och är degig. Har verkligen lyckats ställa om dygnet nu på senaste tiden. Upp 7.3o ner 22.3o ungefär. Man vänjer sig fort. Orkade ju som sagt inte ens vara vaken till 2 inatt, vilket jag lätt var för ett par veckor sen. Idag försov jag mig dock, har inte hört klockan så jag gick upp nu vid 10. Får gå för idag.
Hörs.

Kommentarer
Skrivet av: peter pc carlsson

fast ibland är det ju skönt att inte dricka, att kunna vakna utan att vara bakis. Så kan man ju också se det.



Jag passar också på och sänder en länk till ett inlägg jag själv tycker är lite kul.

http://enbart.blogg.se/2008/september/080921-enbart-ytlingar.html

2008-09-27 @ 12:45:22
URL: http://enbart.blogg.se/
Skrivet av: Henrik

En eloge till dig som tar upp oss liftare! <3

2010-06-24 @ 10:06:45
URL: http://ozgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback