Bara för det?

Jag undrar om dagarna går så fruktansvärt fort bara för att jag är 'ledig' och kan göra det jag vill och tycker är kul? När man jobbar så kryper dagarna och veckorna nästan fram. Jag hoppas att dagarna blir längre och att jag hinner mer nu när jag väl har möjlighet.

Var ute vid båten idag. Den togs ju upp förut. Det var helt sjukt fint väder där ute och att gå i linne kändes helt naturligt. Alltså var det väldigt varmt! Så skönt. Skulle träffat Emma idag men jag är verkligen inte kul att vara med idag, ont ont ont i magen. Usch. Får se om vi kan hänga imon istället!

Innan Idol blev det en skön promenad i fontin iaf. Var inte jätte sugen innan men man känner ju sig nöjd och glad efteråt. Har faktiskt börjat längta tills jag kommer kunna börja träna igen. 6 veckor efter OPn får man börja med detta, alltså 4 veckor kvar. Har redan bokat Box med Helena. Wiie. :)

Då var dagen slut. En helt ok dag ändå faktiskt.
Sov gott alla. Det ska jag iaf göra.

Kommentarer
Skrivet av: Johanna

najs med värme, här är det 8 grader

2008-09-24 @ 23:33:42
URL: http://fischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback