21.37

Här har vi tillbringat en del utav kvällen. Det var alltså här det var visning. Mysigt hus, härlig inomhuspool och go trädgård. Men det fanns för många minus för min smak så jag tror vi skippar detta huset. Men det är ju alltid roligt att gå på visning och snoka runt hos andra familjer och få en liten smak av framtiden :)

Idol är slut för idag, längtar till imorgon. Såå spännande! Finns ju några riktigt grymma personer som är med, sen finns det ju några jag inte förstår att juryn skickar vidare. Men dom vet väl vad dom gör i guess..
Nu ska jag försöka lära mig ett bokföringsprogram som kostar röv. Får se hur det går.

Kommentarer
Skrivet av: emma

inomhuspool väger väl upp alla minus. ;) kööör på! :D:D puss gömman

2008-09-23 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback