Snabbt ska det gå.

Sorry för dagens dåliga uppdatering. Jobbade ju 7-15. Sen åkte jag ner och köpte lite snygga grejer till Stefan på Ish. Skor, jacka och t-shirt. Välbehövt! Efter det åkte jag, Gurra och Frida in till stan för att hämta Stefan som var strandsatt. Vi körde direkt till affären och handlade tacos. Hängde hemma hos Gurra en stund, Stefan somnade SÅKLART (det borde jag inte behöva skriva vid detta laget?) å nu har jag, Frida, Gurra och Armin varit ute en sväng. Å nu är jag skittrött och vill tvätta bort sminket ifrån ansiktet och däcka i sängen. Så därför tänker jag inte skriva mer idag, men nu vet ni vad jag gjort iaf.....

Kommentarer
Skrivet av: Daniel

Stig in på hödans på logen till Finland imorgon!

2008-11-01 @ 03:05:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback