Sköönt!

Nyss hemkommen. Har varit hos Frida och tränat. Det har allt sina fördelar med en instruktör till syster.. :) Haha. Körde ett roligt BodyJam-pass.. Första träningen efter operationen och det gick väldigt bra förutom att jag såklart kände att det var alldeles för längesen som jag tränade. Men nu är jag igång igen och på fredag blir nästa pass.. Sköööönt att äntligen vara igång igen.. Snart hänger jag med dig till Sportlife Pilli.. Sen har jag ju sedan vääldigt länge bokat in Box med Helena, men det får vänta ett tag tills jag fått upp konditionen liiiite mer.. haha.
Skönt som sagt att vara igång igen!
Nu ska jag ta ett glas Proviva, ställa mig i en varm dusch och sedan krypa ner i sängen. Imon ska jag på ett intropass på jobbet.. Börjar 10.. Stefan den stackaren börjar halv fem :O Usch, vill inte byta med honom, tur att jag slipper.
Sov gott alla.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback