Sista minuten..

Kollade ännu mer på resor igår.. Nu vet jag ju att jag har massa semesterdagar kvar som jag måste ta ut så jag behöver inte vara orolig för att inte få ledigt.. WIHO :) .. Finns ju inte så jätte roliga sistaminuten-resor så här sent på hösten, typ Teneriffa eller Ayia Napa och det är inget som lockar alltså.. MEN det får väl vara som en sista utväg, det är ju trots allt sol där.. Men inget mer än solen som lockar.. Men jag hittade ett helt underbart ställe som det fanns några få sistaminuten till.. Något dyrare men frågan är om det inte är värt det? .. Kap Verde, verkar hur underbart som helst....



Kommentarer
Skrivet av: Daniel

Jå oh ja vad Kap Verde vore härligt!!

2008-10-25 @ 12:23:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback