Sista dagen var kommen..

Var inte längesen jag jobbade mitt sista pass innan sjukskrivningen. Visste att jag hade en låååång månad hemma utan jobb.. Månaden blev till 6 veckor och jag tror aldrig tiden gått så fort som den gjort dessa veckorna. Idag är sista dagen och till veckan börjar jag jobba.. Ska till min chef imon för att få mitt schema, hon har varit SÅ snäll mot mig och fixat och trixat ihop ett schema som passar mig... Skönt när man har så bra chef!! :)

Nu ska jag platta mitt nyfärgade hår.. Fixa lite här hemma och även mig själv.. Sen ska jag, Stefan och Gurra in till stan och kolla på Alexander (kocken från Borås).. Han skulle ha en minispelning idag :) Ska bli spännande!!

Ha en bra söndag folks..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback