Nämen..

Missade ju Idol igår eftersom jag hade annat för mig. Kollade precis hemsidan och såg att Loulou åkt ut. HUR kan det vara möjligt? HUR? .. Nu såg jag inte gårdagens avsnitt och har inte hört dom men jag är säker på att hon var duktig som vanligt och att det finns andra (typ alla killar) som hade kunnat åka ut istället. Men detta var ju rätt skönt, då kan jag ägna fredagskvällen åt roligare saker än att titta på TV, för Idol kommer jag inte fortsätta kolla på, den saken är ju klar.. (Mia jag vet att jag lovat idolkvällar på fredagarna när du kommer hem men tyvärr alltså....)
God morgon förresten. Vad händer idag?

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Tycker heller inte att Loulou skulle åkt ut! Någon annan skulle åkt ut ja...

2008-10-26 @ 20:00:19
URL: http://natashamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback