Idag var det hans tur!

Idag var det Stefans tur att vara snäll.. Klockan 6 när klockan ringde och jag tvingade mig upp ur sängen sa han att jag inte behövde köra honom till jobbet.. Han hade nog inte vågat åka med mig eftersom jag knappt var vaken och inte ens kunde prata.. Skönt var det att gå och lägga sig igen iaf.. Förstår inte hur han orkar gå upp 6 varje dag? Uuuurk.
När jag somnat om så försov jag ju mig självklart. Vaknade vid nio och då har klockan ringt sen 7.15.. Då är man pigg, eller vad säger ni? haha.. Sen när jag skulle ta lite yohgurt till frulle, som förövrigt köptes igår och utgångsdatumet vad 17 november, var den sur.. Så jag har rätt ont i magen nu, buhu, stackars mig.
Hörs sen när jag har tid.

Kommentarer
Skrivet av: Madde

ville bara tala om att jag är här inne o lyssnar på uuuunderbart ljuv musik igen =)

2008-10-23 @ 18:56:11
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback