God morgon?

Inatt var det inte haglet som väckte mig. 04.18 vaknade jag av vår bebisgranne.. Jag funderade på om hon (eller är det en han förresten?) blivit stucken av en geting eller fått öroninflammation för ett sånt galltjut har jag aldrig hört förut. Stackars lilla barn. Men vid fem blev det tyst igen och då kunde jag äntligen somna om i en halvtimme innan Stefans klocka började ringa. Han snoozade fram till 6.15 och 7.15 började min klocka ringa. Härlig morgon?
Idag ska jag jobba ett par timmar. Ska bli skitroligt. Längtar verkligen! Var ju över 6 veckorsen som jag jobbade med honom och självklart saknar man sin goa brukare.. Så det ska bli kul att komma tillbaka! Jag åker direkt från jobbet till Daniel Lemmas spelning som jag oxå ser fram emot.. :)
Nu sitter jag och tittar på TV och grinar. Ni förstår att IngemarRivstart (fd. morrongänget) berättade precis att han ska bli pappa. hmm. Vad är det för FEL på mig? Hur känslig får man lov att bli? Hahaha.. Usch.. Värre blir det väl med åren, om det nu kan bli så mkt värre... Jaja.. Så är det.. Vi hörs ikväll folks.. Hoppas jag får några bra kort ikväll.. Det märker vi. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback