Gårdagen..

Nu är jag betydligt piggare än jag var igår kväll när jag kom hem. Var en lång dag igår.. Efter att ha gjort det sista hos folket vi överraskat så var det väldigt kul när dom äntligen kom hem.. Roligt att höra deras reaktioner och att se hur glada dom blev! Jag fick en skitsnygg väska som Gurra köpt.. Verkligen snygg.. Roligt med killar som kan köpa sånt man gillar.. Tack Gurra! :) .. Igår fick jag även hoppa in och jobba ett par timmar, eller ja, jobba å jobba.. Jag fick träffa en ny brukare.. Gick jätte bra och var väldigt kul! På tal om jobb så är detta min sista sjukskrivningsvecka. Pratade med min chef nu och jag har bara taigt ut 6st semesterdagar i år och man ska ta ut minst 20.. Skööönt :) Då har jag några dagar kvar att ta ut vilket låter väldigt skönt! Då kommer jag förmodligen iväg en vecka till värmen som jag planerat. Goodie.. Förresten, idag är det Fredag! :D GÖTT!
Allt för nu.

Kommentarer
Skrivet av: ävapäva

varför inte två å när jag kan?

2008-10-24 @ 12:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback