00.40

Blev lite party här hemma idag :)  Nu sitter vi och tjötar och har rätt kul faktiskt.. Jag är förvårnad över att jag fortfarande är vaken och att jag ens orkar skriva :) haha.. Så är det.. Har även druckit lite idag.. Kunde inte motstå att dricka efter allt tjöt, JA jag föll för trycket idag.. Inget jag brukar göra.. eller? hmm.. Blev dock inte riktigt som vi tänkt idag.. Lite folk som inte kom som vi sagt till men det får gå för denna gången.. (Gurra, sup lugnt i sthlm!! haha)
Imon får vi se vad vi ska hitta på för nåt.. Har lite planer på G men vi har inte klubbat nåt.. Tar det imon när Stefan vaknat, för ni förstår väl att han somnat? Det är ju trots allt fest.. hihi..
På söndag ska Jag, Stefan och Gurra ta en tur för att kolla på Alex när han har spelning.. Ska bli så roligt att se honom faktiskt! :) DET ser jag fram emot..
Nä.. slutjatat nu.. Får fortsätta vara lite social.. :)
Ha kul ikväll, det ska jag ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback