Toppenhelg!

När man vaknar upp på söndagsmorgonen, mår äckligt illa, är sjukt hes och har träningsvärk... Då betyder det att man haft FÖR skoj dagen innan. Kvällen bestod av förfest hos Mia och sedan vidare till Sticky. Det blev dans till grym musik, massa sång, alkohol, vänner och ja allt man vill ha för en lyckad utekväll. Det enda jag saknade var min kamera, tråkigt när man inte dokumenterat nåt ifrån kvällen, får hoppas nån annan tog kort.. Lyssnade även på Mole igår. Shit va underbart bra dom är! Blir verkligen glad utav den sköna musiken och deras utstrålning, var riiiktigt roligt att se dom.. Var ju ett bra tag sen! Även roligt att träffa gamla klasskompisar som man inte träffat sen studenten, även en väldigt gammal bekant som jag inte träffat på fleeeeera år, huhu, rooligt!
Nä, riktigt riktigt lyckad kväll. Grymt kul. Nästan så kul att jag glömmer av hur illa jag mår just nu.. hoho..

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Så kameran var det enda du sakna? Jag och Sara då?!

2008-11-16 @ 20:17:06
Skrivet av: LinnéaK

Ni är alltid saknade sålänge ni inte är hemma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALLTID!

2008-11-16 @ 21:52:09
URL: http://liinneak.blogg.se/
Skrivet av: Therese

Känns bra, känns bra! : )

(L)

2008-11-17 @ 05:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback