Tillbaka!

Nu är jag hemma igen. Efter en vecka i Englan.. Indien.. hmm, JUST det ja Lanzarote var det ja! Nästan så man inte alls känt att man varit där. Fullt av gapiga och störiga engelsmän  och massa luriga Indier som ville få en att gå på deras försälning. MEN om man bortser från detta så har vi haft det bra! Vädret har vi kanske haft lite otur med oxå men det har ju varit betydligt varmare än här och att (vissa dagar) ligga på stranden och brännas av solen är ju alltid lika underbart..
Ingen uppdatering där ifrån dock, vilket jag antar att ni märkt ;P .. Fanns inga trådlösa nätverk och hotellets sega datorer som kostade 1:-/min kände jag inte riktigt för.. Men nu är jag tillbaka, uppdaterar med kort å så senare.. Nu ska jag bara ta det lugnt och känna att jag är hemma igen.. :) Hörs!


Lanzarote, kväll nr2.. Så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback