Sista chansen..

Är det bara jag som tycker det är rätt pinsamt att Linda Rosing ska ha en egen 'hitta-kärleken-show' på femman? Hmm. Trodde hon hade gjort allt det där en B-kändis måste ha gjort men tydligen inte. Jaja, alla gör olika saker för att få uppmärksamhet, så är det..  Det värsta i reklamen är nog när hon säger 'tänk om jag faller för alla, du vet ju hur jaaag är?' hmm. Jaja, ska bli kul att se på iaf.

Nu ska jag iväg till jobbet. 24 timmar väntar.. Å imon när jag kommer hem MÅSTE jag börja packa. Åker ju trots allt klockan 5 på torsdag morgon så imon är sista chansen.. Men jag brukar vara ute rätt sent när det gäller att packa. Å packa upp ska vi inte prata om, tar några månader....

Vi hörs imorgon då. Ha det gött!

Kommentarer
Skrivet av: chili

Hej allt bra me dej idag?

2008-11-18 @ 17:00:20
URL: http://hetchili.blogspot.com/
Skrivet av: Sandra

Hej kära du! Nu gäller det, bäst av 15.. Snälla har du bara lust att gå in på länken, och rösta på bitchens.blogg.se SNÄLLA! Vore grymt tacksam. Dessutom kan du som röstar vinna presenter =)

http://dianasblogg.blogg.se/2008/november/de-15-finalisterna-ar-utsedda.html?tmp=160d3306856a8cfd7652278370382699e7a990ff Kramar


2008-11-18 @ 17:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback