22.23, packar.

Snaaaart klar med packningen. Kan verkligen inte vara ute i god tid när det gäller att packa. Hoho. Det sista tar jag imon innan vi åker.. Ellerja, 'imon' är väl synd att säga eftersom vi åker hemifrån vid 5 på morgonen. Om drygt 6 timmar. Ska upp om 5. Är van att sova 10. Huhu. Antar att jag kommer vara rätt seg imon kväll! Men det tar vi DÅ.. Jag tar såklart med min kära dator och jag hoppas jag kan snylta på nåns trådlösa nätverk, annars kommer jag nog leta upp nån annan dator om jag känner mig själv. Så jag lovar att försöka uppdatera! :) Jeje. Nu var det dags att stänga av datorn och packa ner den i handbagaget. Vi hörs förhoppningsvis imorgon..
Ciaooo...

Kommentarer
Skrivet av: Johanna

Inte bara lite avis, -7 grader, hrm. Hoppas ni får en bra resa :)

2008-11-19 @ 23:16:42
URL: http://fischan.blogg.se/
Skrivet av: Sofia

oooh vart ska du?=)

2008-11-23 @ 01:49:03
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Skrivet av: Anna Virrpanna / Fröken Virr

Hej! Kul att du skrivit en kommentar till min alltför surriga blogg... Vi har då kommit ungefär lika långt på operationsresan.. Det är tufft ibland, eller hur?



ha det bra!! Kram Anna

2008-11-24 @ 10:11:39
Skrivet av: Emma

å va jag går in på din sida hela tiden utan en enda update från lanzarote. men jag är fan å me lika kass jag. bloggtorka å jobb å öl tar död på min blogg... jag vill så jävla gärna att ni ska komma upp på nyår du å steffo. puss&kram emma.

2008-11-27 @ 02:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback