Vykort ifran Samos!

Hej alla dar hemma! Hoppas ni har det varmt och skont. Sitter just nu i lobbyn och ska forsoka stressa mig igenom ett inlagg.. Minutrarna tickar pa sa det galler att skriva fort.. Allt ar iaf vadligt bra har, underbart fint! Idag har det varit 35grader varmt och det kommer bli varmare under veckan har vi hort. Goodie. Vi har precis kakat middag, jag at kalvgryta, helt ok! Fick fixat in ett kort ifran mobilen oxa, ser ni hur harligt det ser ut? Det ar jatte fint och klart vatten, Samos ar verkligen en gron o som man hort manga prata om innan. Jag kan bara intyga att det stammer. Massa fina blommor och trad. Kanns jatte skont att vara i Grekland igen, nar jag kande lukten blev jag alldeles lycklig. Det ar nagot speciellt med Grekland alltsa! Jag maste aven konstatera att det ar en av de finaste Grekiska oarna jag varit pa. Jag har varit pa 8 stycken sa jag har lite att jamfora med! Jeje, idag trodde vi att det var liveband har i baren men det visade sig att det var imon.. Sa vi har precis tagit oss en drink pa terassen, tittat ut over de vackra vyerna, andats in den ljumma luften och njutit. Helt underbart! Nu kanner jag att tiden nog ar slut snart.. S[ jag slutar sa att inte allt forsvinner.. Hoppas ni har sol hemma och att den ar kvar tills vi kommer hem. >) Ha det lovely, det har vi det iaf! PUSS o KRAM!

Kommentarer
Skrivet av: pialotta

låter jätteskönt ja längar till grekland hoppas ni har det jätteskönt resten av veckan kram mor

2008-05-27 @ 23:24:17
Skrivet av: anlo

Det låter som en fin ö ha det nu så gött Kram Anlo

2008-05-28 @ 07:47:48
Skrivet av: ävapäva

hej å tack! tyvärr kan man inte se bilden, men texten säger allt jag förstår precis hur sjukt underbart ni har det. puss Eva

2008-05-28 @ 10:52:31
Skrivet av: E

Jag och min pojkvän ska till samos i Juli =) HUr är det där?

2008-05-30 @ 01:58:54
URL: http://teacoffeeandlove.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Hoppas att ni har en riktigt bra semester!

2008-05-30 @ 11:28:03
URL: http://fischan.blogg.se/
Skrivet av: Thessan

Jisses va det där verkade härligt du!



Har du nån ny låt på gång förresten?

Vill så gärna höra meeeer :)

2008-05-30 @ 22:27:40
URL: http://blueeyetea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback