Som vanligt..

Skrev ju igår om hur skönt det är att vara ledig dessa två kommande dagarna.. Man blir faktiskt rätt trött när man jobbar en helg som motsvarar lika många timmar som en heltdisvecka. Då kommer två lediga dagar ganska väl till pass. Men vad händer då? Telefonen börjar ringa 7 imorse. Meddelande efter meddelande landar i inkorgen på mobilen.. SKÖNT att man nån gång får sova ut och vila.. Såklart var det chefen som ringt, jag blir tvungen att jobba idag, ikväll, inatt, imon morgon, imon på dagen.. 24 lååååånga timmar till.. Så segt! Till helgen ska jag ringa min chef från klockan 7 och framåt för att se hur roligt hon tycker det är att bli nerringd på hennes lediga dagar.
Äh. blir så trött bara.
Men men. Det blir ju goa extrapengar och om två veckor åker vi ju till Grekland så det känns ändå skönt att man har nåt att se fram emot!
Nu får jag sätta igång här. Bajs.
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback