Så är det.

God morgon. Vaknade för nån timma sen, har precis duschat och rökt min morgoncigg. Ellerja, rökt och rökt. Röker ju inte men det blir ju i princip så när man har en granne som förmodlingen heter Skorsten i efternamn. Så sjukt störande. Som jag sa till Alexandra igår; Ska vi köpa ett hus mitt ute i skogen? Lätt att jag inte hade bangat. Får se om jag hittar nåt bra hus på hemnet.

Ska snart iväg till jobbet. Jobbar ett kortpass idag, 11-15. Sedan ska vi ut till båten, motorn är fixad nu så vi ska sätta på alla delar osv. Imorgon 9.15 är det sjösättning. Äntligen! :) .. Ska bli väldigt roligt faktiskt. Man har liksom glömt av båten nu när det bara varit en massa problem.. Men nu känns det som att det är på G igen.. Det ska tydligen bli varmt och gött till helgen oxå, då passar det ju perfekt med en båt i havet, eller hur? Jiha.

Ikväll ska jag på förhandsvisningen av 'Singing in the rain' på skandinavium. Ska oxå bli trevligt eftersom Frida verkligen älskade den musikalen när hon var på den i Sthlm förra året, så det ska bli najs.

Nä, nu ska jag sminka mig och käka frulle.
Hörs sen då folks.
Ha en fin dag.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

hoppas du haft en bra dag! fin blogg

2008-05-21 @ 14:28:09
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback