Lovely day!

Kom hem för en liten stund sen.. Var helt underbart ute vid havet nu. Vattnet var nästan helt stilla, solen värmde lagom och grillningen var underbar! Var verkligen en perfekt kväll vid havet.. :) Mumma.. Får lägga upp bilder någon annan dag, orkar inte det just nu.. Nu ska jag lägga mig, ska upp tidigt imorgon nämligen.. Sen har jag en lång arbetshelg framför mig.. Lite typiskt när vädret är så fint, men det lär ju bli fler fina dagar som jag kan njuta av.. :)
Hoppas ni haft det bra idag.
God natt!
(bjuder på 2 trutar så länge, som jag fångade med mammas kamera, alltid nåt)

None

Kommentarer
Skrivet av: Susanna

Snygga bilder!

2008-05-09 @ 10:54:16
URL: http://themagicone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback