Ibland har man helt enkelt bättre saker för sig!

Känner att bloggandet ligger lite halvt vid sidan om nu.. Känner oxå att det inte alls är konstigt med tanke på det sköna vädret och den härliga årstiden som är nu. Den är alldeles för värdefull för att få slösas bort! Den måste ta varas på och det betyder att sitta inne och blogga inte alls är det man känner för faktiskt..
Varit vid båten idag. Blev ingen sjösättning, blev nåt problem med motorn. JÄTTE roligt, verkligen. Så imon ska jag och mamma till en marina för att fixa till den och vi hoppas att det blir en smidig och billig historia OCH att båten kan läggas i snarast alltså!
Vi hade iallafall mysigt ute vid havet ändå.. Skitvarmt har det varit idag.. Ohlalala! Så det var tur att man var vid havet och inte här hemma, lite svalkande vindar där ute är aldrig fel.. Finns en hel del kort ifrån dagen på min bilddagbok, kolla in om ni vill..
Nu ska jag sova tänkte jag.. För er som bryr sig.
Ha det fint folks!
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback