Frisk luft!

Ojojoj, vilken lång dag. Fast den har ändå gått mkt fort. Var ju ute vid nio imorse i hamnen. Båten lades i vattnet halv tio.. Så nu är den äntligen i! Gött.

Efter att vi lagt i den och ätat frulle där ute i solen åkte vi hem. Jag och Gurra käkade lunch här hemma innan det var dags för mig att bege mig till bilskolan. Bokade halkkörning idag oxå, känns skönt att det äntligen händer något. Förra veckan kände jag bara för att skita i allt och ge upp, köpa mig en moppe och leva ett liv utan körkort. Men när Gustaf tog sitt i tisdags kände jag att det är sån sjuk frihet att man faktiskt någon gång i livet måste ha körkort OCH destu förr destu bättre. Så nu ska jag köra igång igen!

Efter körlektionen åkte jag, Frida och G ut till båten igen. Man vill liksom bara vara där nu när den äntligen är i.. Vi var där ett par timmar sen drog vi hem igen. Väl hemma igen så väntade jag på Stefan. Vi åkte in till gbg där jag äntligen fick köpt mig ett par skitsnygga badshorts. Gött att få sånt klart. De sista dagarna har ju en tendens att gå väldigt fort.. Å det är ju snart dags så det gäller att ligga i...
När vi kom till Kungälv igen plockade vi upp Daniel. Han ville ut till båten han oxå. Så det blev en till tur ut till havet, 3e idag. Haha. Där har vi suttit tills nu, klockan är 22.11 och jag är så sjukt kall. När solen gick ner så var det lite kyligt faktiskt. Men det är rätt härligt när man komme rhem till värmen, man känner att man andats frisk luft hela dan och kan gå och lägga sig i en varm säg  :) Goodie.

Kom på att det är melodifestivalen nu så jag får väl slå på TVn och se vad det är för fiaskolåtar idag. Hur lyckas det bli så varje år, att 90% av alla låtar är så sjukt dåligt pinsamma? FInns det ingen bättre musik att skicka? Hmm,.. Konstigt. Men ändå sitter man och kollar. Säger till mig själv varje år att jag inte ska kolla mer, men det går väl sådär om jag ska vara ärlig :) haha.

Skriver lite om Singin in the rain imorgon, är verkligen sjukt trött nu så jag tänkte lägga mig snart bredvid min tågstation och mitt element. Ska bli skönt.
Hörs imorgon alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback