Eller inte?

Nyvaken. 07.39.. Vill bara lägga mig och sova.. Blir så förbannad när jag måste gå upp så här tidigt. URK! Skulle aldrig orka med '7-4 jobb'.. Sen blir det ju inte bättre av att väderTone lovar 24-26 grader i helgen, utan blåst och utan moln.. 'Men på måndag blir det betydligt kyligare i luften med vindar ifrån norr'.. Ännu mer irriterande.. Slutar ju på måndag morgon kl 9 och då ska det vara KYLIGT. Jag som hade tänkt åka ut till havet direkt efter jobbet, käka frulle vid vattnet och pressa i solen. Blir väl ingenting med det nu då.. Kanske hade varit skönt med '7-4 jobb' ändå, trots allt, då är man ju även ledig på helgen, som typ alla andra människor i hela världen är.. Nej nej, Linnéa ska jobba 43 timmar denna helgen och JA jag tycker synd om mig själv. Dessutom träffar jag inte Stefan förrän måndag eftermiddag. Röv. Äh, orka med detta..
Hörs kanske sedan.
Fuck.


 


Kommentarer
Skrivet av: em

fan va du sjunger bra :O shiiiit.

2008-05-11 @ 07:00:54
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback