Då får vi bara hoppas.

Klockan har precis slagit 00.41 och planet lyfter om några timmar. Vi åker härifrån vid 5.3o så det blir inte jätte många timmars sömn faktiskt. Har precis kollat på esc med Stefan och Alexandra. Som vanligt förstår man inte hur vissa låtar kan vinna osv. Jaja, orka bry sig.

Ska bli väldigt gött att åka nu iaf. Skönt att ha en tyst telefon med sig och att ligga i hettan, sola, dricka öl och bara njuta och ta det lugnt. Inget annat. Jag hoppas att dom har trådlöst nätverk på hotellet, antagligen inte men man vet ju aldrig. Ska iaf ta med mig datorn så att jag kan lägga över mina kort hela tiden.. För hoppningsvis kan jag uppdatera här med jämna mellanrum oxå! Hoppas hoppas.

Ha det bra. Ses och hörs om en vecka senast. Ska tänka på er ;) !
Jobba på, ett å två.
Tjaaaao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback