9.oo

En såndär frulle hade jag viljat få serverad nu, så om nån känner för att komma förbi med en sådan så är ni välkomna!
Igår fick jag handlat lite grejer i trollhättan.. Lite linnen, t-shirt, skjorta, halsband, örhängen och smink såklart.. Har även beställt lite kläder från H&M och Ellos, får hoppas att dom kommer snart.
Vi käkade middag på balkongen igår, jag gjorde pestolaxpasta med fetaost, färsk spenat och coctailtomater. Skitgott faktiskt! Hade en datorfri dag igår och , satte på datorn nu och insåg hur skönt det är att 'ta ledigt' från datorn ibland :) haha.. Man är allt beroende alltså.. shit shit.
Nä nu ska jag äta frukost. Sen blir det solning på balkongen innan jobbet halv tre. Ha det fint!
None

Kommentarer
Skrivet av: Isabella

Ohja, den där frukosten skulle jag inte banga på vid min säng lagom till morgonen! :D kramis

2008-05-06 @ 14:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback