Vitt kan man säga..

Nu är det verkligen mktmktmktmkt snö ute alltså.. Shit..
Det är lika bra att det fortsätter och blir som det blev 95, att man inte fick gå ut osv.. Så kan man få nån vecka till ledigt tillsammans.. Känner hur roligt det är med intensiv tid tillsammans. Men men, kanske tröttnar i längden, vem vet?
Vi kom precis hem ifrån Vänersborg.. Träffat Eva&Tomas, trevlit trevligt.. :)

Får ursäkta att jag är så dålig på att uppdatera just nu men jag känner helt enkelt inte för att skriva.. Vilket faktiskt är rätt gött.. Ett tag var man ju som beroende, men nu finns det annat att tänka på förutom bloggen, besökarna osv osv.. Tänker inte lägga ner en massa tid på att göra reklam och kommentera andras bloggar bara för att få besökare till min egna.. Är folk inte intresserade så får det väl vara så då.. I don't care, faktiskt. Känns mkt skönt ! :D

Nu ska jag inte sitta här mer. Finns annat i världen man kan roa sig åt än att sitta vid datorn.. :D

Ha det!
LinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback