Vilken känsla!

            image300
Tycker att vi svenskar är väldigt dåliga på att vara ärliga. Väldigt dåliga på att säga hur vi mår. Att må dåligt är ju pinsamt, för dåligt ska man ju inte må. Att må hur bra som helst och att vara lycklig är nåt som folk ändå inte tror på om nån säger att det är så. Finns ju folk som överdriver och har en lycklig fasad men som i själva verket mår piss. Nä, i sverige ska man må bra. Inte mer eller mindre. Lagom bra helt enkelt. Men det tänker jag skita i just nu, struntar i hur man ska må och säga för att passa in bäst.
Var nämligen så att inatt, när jag låg och försökte sova, kände jag hur jag låg och log. Total lycka. Katterna låg och kurrade på min mage, Stefan låg och snarkade bredvid mig.. Tänkte på åren som gått, allt vi gjort och vart vi befinner oss nu. Blev så sjukt glad att jag började skratta, kändes väl lagom skämmigt att ligga och fnittra för sig själv i sängen mitt i natten. Hmmm. Men i vilket fall så var det en underbar känsla! Är så nöjd med livet just nu  , trallala!
Så, nu vet ni det.. Antagligen ingen som tror mig. Speciellt inte folk som är avundsjuka och som inte har någonting själva. Men som sagt, vem bryr sig? :)
NU ska jag jobba!
image299

Kommentarer
Skrivet av: ävapäva

va mysigt det lät, skönt med en sån lyckokänsla och att man kan ta vara på den. visst är det skämmigt när man håller på att skrattar för sig själv?! folk kan ju undra men nu var det ju bara katterna å den sovande käre bredvid dig,,,men nästa gånga hahaha

2008-03-26 @ 14:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback