Vem bryr sig!?





























Ingen uppdatering idag. Vem bryr sig?
Blev lite småsur på KP idag eftersom dom tagit bort en massa rader i min dagbok som publicerades idag. Min bloggadress hade även tagits bort. Störande. Hade varit ok om jag fått en förfrågan om det var okey att dom plockade bort de grejer jag skrivit. Då hade jag kunnat välja bort nåt annat.
Men men. Vem bryr sig?

Har precis ätit, eller nej inte precis, ätit världens godaste middag. Hasselbackspotatis, fläskkarré, rödvinssås och underbar sallad. Tack LENA! (L)
Nu dricks de för fullt. Just nu skålar jag, Daniel och Lena champagne, så tid för detta har jag inte.
Men, vem bryr sig?


SKÅL!

image299

Kommentarer
Skrivet av: danceoholicc

neejh! vilken härlig röst!:)

2008-04-10 @ 10:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback