Vadå kändisar?

När man ibland kikar i andras bloggar så kan man oftast se bilder på kändisar. Oftast av den anledningen att kändisen kanske har nån snygg klänning, snygga skor, snygg frilla eller bara är allmänt snygg. Oftast någons stilikon eller idol.
Satt och kollade igenom lite gamla foton som jag tagit i en mapp på vår gamla dator. Det var då tanken slog mig. Eftersom jag har så snygga vänner så är jag priviligerad eftersom jag då inte behöver sitta och googla på en massa kändisnamn och leta upp snygga bilder på dessa. Nä, jag har äran att själv kunna plåta mina snygga vänner och hur roligt är inte det då?

Här har ni 11 snygga kort. Vad ska man med kändisar till egentligen?
(Klicka för att göra bilderna större, dock är upplösningen på just dessa korten inte alls bra)

              

Najs? Ohyes.
image299

Kommentarer
Skrivet av: Linnéa Khalil

http://LiinneaK.blogg.se

2008-03-28 @ 15:54:13
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback