Som sagt..

.. vad GJORDE man innan msn fanns?
Vet att jag frågade det för ett tag sen men jag kan fortfarande inte svara på frågan.. Är glad att det finns! MKT glad.. Satt ju för ett tag sen å tittade på Emma som svettades i den Thailändska solen.. Å nu har jag precis haft ett långt å gött samtal med Mia , som förövrigt befinner sig i Australien.. Oxå en bit bort det.. :)
Vad väldigt skönt att få prata lite men man kommer samtidigt på hur tomt det är utan er alla här hemma ! Men tiden brukar ju gå fort så den gör väl det i detta fallet oxå.. HOPPAS jag..
Som sagt, tur att msn finns så man kan hålla kontakten liiite iaf :) Gooodie!
LinnéaK

image295

Kommentarer
Skrivet av: Therese

Jag saknar dig Linnéa !

2008-03-25 @ 19:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback