Sådärja!

Då var det äntligen klart. Blev inte så bra, men men. Svårt att skriva när man är tvingad liksom..
Har tillbringat kvällen med att umgås med Daniel. Gurra och Armin kom upp lite senare och sa hej oxå. Stefan sover som en stock. Inte konstigt eftersom han började 5 imorse.
Imon är det även back to work för mig. Tillbaka till verkligheten.
Det är konstigt att lediga veckor kan gå så sjukt fort som dom gör. Nästa ledighet är Grekland och Samos 25e maj vilket jag ser fram emot just nu! Ska bli gött att få sig en go solbränna lagom till sommaren. Perfekt!
Nä nu ska jag försöka bli trött så att jag kan somna idag. Får se hur det går med det..
Natty, kanske..
image299

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Ja! och jag tycker det är sorgligt.

2008-03-28 @ 10:32:31
URL: http://louizevarnamnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback