Oj oj oj..

Väldigt kasst med uppdateringar här,. Har jobbat mer än tänkt så jag har faktiskt inte haft tid helt enkelt. Igår efter jobbet slängde jag mig i soffan med min bok och efter en stund somnade jag. Vaknade vid 8 och läste lite till, insåg att jag missat tvätttiden som Alexandra erbjudit mig - typiskt! Läste som sagt en stund till innan vi la oss vid 10.. Haha.. Men nu är jag utvilad och jobbar sista dagen idag innan jag är ledig en vecka.. Så nu får det bli lite bättre med uppdateringarna och ska vara lite mer social :) ..
Kom på att jag jobbat 150% en vecka nu och det är väl däför jag ä r lite seg.. Är van vid dryga 80..

Idag ska jag till bilskolan å köra lite :) Jeah..
NU ska jag äta frulle..
Hörs sen!

LinnéaK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback