Nu vet jag !

Har kommit på varifrån jag fått min ibland väldigt negativa inställning ifrån..
Min kära släkt.
Det är nämligen så att det kvittar vad man gör, hur man gör det, vad man säger, hur man säger det, vad man har på sig, vad man köper, vart man köper det, hur mkt man köper, hur man pratar, hur man ser ut, vad man än gör eller inte gör så är det alltid nån som har något att invända..
Så kan du inte ha det
Så kan du inte göra.
Varför gör du så då?
Så kan du inte se ut.
Så kan du väl inte göra?
Bla bla bla.
TRÖTTSAMT!



Ska börja hålla det mesta hemligt. Får helt enkelt skaffa en ny blogg där bara folk som inte känner mig kan läsa. Så slipper folk lägga sig i och ha sjutusen åsikter om vad jag gör, hur jag gör och varför.

Kommentarer
Skrivet av: pialotta

vad har hänt är det jag som sagt något eller kram mor

2008-03-25 @ 18:13:41
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Skrivet av: ävapäva

din stackare, det måste kännas jobbigt. sluta umgås med släkten då eller säg ifrån med en gång på ett sätt som man förstår på.....

2008-03-26 @ 10:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback