Natty natty..

Nu ska vi nana här.
Hoppas jag inte drömmer samma sak inatt som jag gjorde natten till idag.. Drömde att jag var i en jätte jätte jätte stor klädaffär men problemet var att jag bara hade 150kr.. Så jag kunde inte köpa allt som jag ville..
Minns att jag tittade på en sminkväska. Öpnnade den och den var FULL av smink ifrån MakeUpStore.. Jag såg mig omkring och snattade med mig en mörklila ögonskugga eftersom jag inte hade råd att köpa den..
Vi brukar aldrig ha 0 kr på kontot men det har vi nu, antar att det är däraför mina hemska mardrömmar uppstår.. Får hoppas på nån annan dröm inatt..

Sov gott folk!
LinnéaK


Kommentarer
Skrivet av: Alexandra

jag drömde att du klippte mina ögonfransar härom natten. det var lite kusligt.

2008-03-24 @ 00:39:00
URL: http://jalusi.blogg.se
Skrivet av: ävapäva

man får tomt konto av allt för mkt shoppande. Tips!

2008-03-25 @ 14:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback