Lite planer..

JEKYLL & HYDE - THE MUSICAL, lördag 5 april 2008, kl 19.30

Sitter och kollar lite på ticnet. Jekyll&Hyde går på China Teatern just nu. Gillar personerna som är med å det skulle faktiskt vara rätt kul att se. Funderar på om vi skulle ta å åka dit nästa helg. 5-6 april. Är alltid roligt att hitta på nåt sånt faktiskt. Får se vad Stefan känner för.
Sen har vi även börjat kolla på en ev födelsedagsfest för Stefan. Han fyller ju 21 april , vilket tråkigt nog är en måndag, så det får bli helgen därpå..  25-26 april. Är ju en bra helg oxå eftersom det är löning, så det får vi kika på!
Känns gött att ha lite planer inför kommande helger. Goodie :)

Nu ska jag göra mig iordning lite, eller inte förresten. Har ju faktiskt redan gjort mig iordning. Kom precis hem från Stenungsund där vi fixat pass. Blev oxå en liten shoppingtur på Systembolaget där jag hanldlade lite roliga och spännande grejer som ska drickas imon. Ska på fancy middag nämligen! MUMMA.
Men ska alltså käka lunch, packa och bege mig till jobbet. Det är vad jag ska göra nu så jag har inte tid med detta mer. Ha en bra dag folks!


Har ni sett en katt dricka kolsyrat vatten nån gång? Det har jag. Precis nu. Roligt!
image299

Kommentarer
Skrivet av: victoria

kolla in min blogg och var med i frågestunden :)

2008-03-27 @ 18:30:33
URL: http://www.vicktoria.tjejsajten.se
Skrivet av: Sabine

najs med shopping på systemet ^^

2008-03-27 @ 19:47:56
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback