Fuck you all!

image301

Detta är ett inlägg tillägnat alla HULIGANER.
Finns inga större töntar än er. Finns inga större nördar än er. Finns inga större mobboffer än er. Finns inga 'å jag måste vara tuff så jag får låtsas att jag är intresserad av fotboll'-personer än er. Finns inga större OFFER än er. Finns inga andra personer som är så dumma i huvudet och meningslösa som er. Finns inga andra som inte kan visa sin SÅKALLADE manlighet på andra sätt än att tönta sig så som ni gör.
Folk har säkert sagt det förr och jag säger det igen. Ge mig EN bra anledning till varför JAG ska jobba och skatta bort pengarna delvis på grund av er fuckers? Förstår inte varför samhället ens påkostar polispatruller som ska 'vakta' era fruktansvärt TÖNTIGA fighter, det är väl bättre ni slår ihjäl varandra om ni ändå håller på. Så slipper vi er, lika bra. Då kan skatten gå till nåt bättre. Något roligare än barnpassning åt SÅKALLADE män som försöker mäta sina SÅKALLADE stakar på ett meningslöst sätt. Köp en snabb bil istället, om ni nu inte kan visa er manlighet på nåt bättre sätt. Töntar,  idioter, dumhuvuden, mesar, nördar, FUCKERS är ni hela bunten.
image299

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback