Datorfri dag..

Blev inringd och fick jobba ytterligare 24 timmar. Känns helt okey eftersom jag snart är ledig en vecka.. Men jag har inte hunnit skriva någonting när på hela dan.. Inte bra inte bra.. Hann inte ens sätta på datorn innan jag skulle iväg till jobbet.. Fikade med Frida istället. Kaffe och björnbärspaj som jag gjorde igår. Fick bär av Lena häromdan. Den blev mkt lyckad faktiskt..
Nu är jag jätte trött.. Har läst några kapitel av Stig Larssons Män som hatar kvinnor, och nu börjar den bli riktigt bra och spännande :) Men som alltid blir jag väldigt trött av att läsa vilket ändå känns gött, då kanske jag kan somna snart..

Imon lovar jag att uppdatera mer än vad jag gjort idag.. Ska åtminstonne sätta på datorn :) haha
God natt!


LinnéaK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback