Tjejdag typ.

            
Kan det bli mer tjejigt? hmm.

Skulle ju som sagt ta tag i städningen idag. Blev väl inte så mkt gjort kan jag säga.. Alexandra kom hit vid ett nån gång, vi sminkade oss och grejade tillsammans. Frida kom vid 3 och vi tog en kaffe innan vi åkte. Jag körde upp Alexandra till Jennifer sen åkte jag och Frida till Stenungsund. Där träffade vi Sara och vi tog en fika på EspressoHouse.. Mkt gott måste jag säga.. Vi kollade lite i affärer och handlade en hel del på Gina Tricot.. Kul när alla hittar nåt :) .. Vi åkte och skulle hälsa på Petter men han var inte hemma så vi åkte till Kungälv igen. Jag träffade Stefan en snabbis, lämnade presenten till honom (GTA 4).. Då blev det väldigt glada miner måste jag säga :D
Jag, Frida, Alexandra och Sara åkte sedan till Frida & Sara och kollade på Beyoncé dvdn, käka chirre och hade mkt trevligt.. Efter konserten blev det dubbning på Kanal Lokal, vissa roar sig lätt. :)

Emma är i Götet nu.. Måste träffa henne.. Skrev sms förut och fick svar, sen dog min mobil.. Får ladda den nu och skriva tillbaka, för er alla som nu undrar över detta ;P

Nu ska jag göra en flarra sodastream. Säga godnatt till Stefan, sen sova.
Hoppas er dag varit bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback