Tillbaka till skolbänken ungefär..

Då var det dags igen. Ta tag i mina studier. Eftersom jag sov bort min tid på gymnasiet och eftersom jag hoppade av två gånger så har jag en del rester kvar.. Så sjukt störande när man egentligen hade fixat det.. Men men,  jag ville helt enkelt inte DÅ och det får jag lida för nu...
Idag har jag sökt till en skola där jag pluggar på distans och får min efterlängtade gymnasiebehörighet.. Ska faktiskt bli riktigt gött att äntligen få det avklarat och slänga bort en tung sten ifrån mina axlar. Hmm. Å det är ju väldigt gött att det är en distanskurs utan en denda obligatorisk träff, jag & datorn med andra ord. En rätt bra kombination måste jag säga ;) .. Har nämligen kollat lite andra utbildningar idag och det är så gott som omöjligt när gymnasiekompetensen fattas mig.. Så för att kunna göra det jag verkligen vill måste jag ta tag i detta nu.. Känns som att det är dags. Goodie :D
Ville bara dela med mig.. Nu får vi hoppas att kursen inte är full å att jag kommer in till hösten, annars kommer jag in till våren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback