Ska jag?

Ska jag återigen be om ursäkt för min dåliga uppdatering? Äh, jag tror jag skiter i det..


Befinner mig just nu i Ljungby, Småland. Vi kom hit igår och ska hem lite senare.. Var i Växjö igår och inhandlade diverse vardagsrumsmöbler till Gerds nya vardagsrum.. Blev en soffa och ett matta på EM och ett bord på MiO.. Mkt najs faktiskt ! Sen lyckades Gerd pruta till sig en grej till mig som jag länge viljat ha.. En grej som man lägger på armstödet på soffan och som gör det som ett litet bord.. Mkt bra att ha, och fint oxå för den delen.. Dom hade bara en kvar och varan var egentligen en beställningsvara.. Det var nån designgubbe som gjorde dom för hand tydligen.. Och det värsta var att dom egentligen kostade 1290.- :O .. För några små trägrejer liksom. hoho. Design kostar. Men i vilket fall lyckades Gerd få den för 200:- vilket var BETYDLIGT billigare..
Jeje.

Nu regnar det som bara den.. Jag hoppas att det inte regnar hemma eftersom det är gårdsfest i gbg ikväll. Förra året var ju verkligen SÅ lyckat.. Kändes som man befann sig utomlands alltså.. Men regnar det idag vet jag faktiskt inte hur sugen jag är på att åka dit.. Får se får se..

Nu vet ni vart jag är och vad jag gör.. Jeah..
Ha det gött.
LinnéaK

Tessy, är du hemma nu? Ringde din gamla svenska mobil inatt men den var inte på :P Hur når man dig osv? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback